Tisdagsuppdatering

God morgon! Jag har börjat veckan med en ledig dag, skönt efter att ha jobbat helg. Jag spenderade största delen av dagen i soffan, men försökte också göra lite vettiga saker så som tvätt och lite disk. Det blev även en promenad i solen för att samla på mig lite dvitamin. Superskönt. 
 
Just nu upplever jag också att jag inte har så många "måsten". Det finns inget på min agenda som jag verkligen måste göra, vet inte om det gör mig tråkig eller om jag är lyckligt lottad. Ofta hör jag att andra ska göra det och det, dom ska dit och dit och försöka hinna med det ena och det andra. Jag satt och funderade igår och jag har verkligen inga måsten. Att tvätta eller städa är oftast heller inga måsten för mig utan jag gör det när det känns rätt helt enkelt. 
 
Dock lever vi i en pandemi och det känns som att de flesta måsten har minskat. Eller hur upplever ni det? Dela gärna med er! Jag är nyfiken!
 
Man måste passa på att njuta av livet när man har 0 måsten, passa på att skämma bort sig själv och göra saker för en själv. Sådant man mår bra av. Hoppas ni får en riktigt fin vecka. (såg även att plusgraderna anländer denna vecka, så skönt att få lite vårkänslor).
2
Celine

Ja det skulle väl absolut vara den positiva delen av pandemin haha! Folk har börjat acceptera att man inte behöver ha ett liv som är fullplanerat jämt!

Snikis

Ny på att blogga. Testar🤗