Veckans lista

Veckans bästa: 
Flytten! Det var en tung process, men det var helt klart värt det. Jag känner mig hoppfull och positiv över den nya lägenheten. Den är perfekt. Nu är det bara att försöka få allt på sin plats och försöka få det mysigt och hemtrevligt. Jag är på god väg!
 
Veckans sämsta:
Snöstormen under helgen. Varför? Jag är redo för våren nu, det räcker med snö tack!
 
Veckans mysiga:
När Aurora kröp upp i min famn igår under flytten. Hon var lite orolig under processen men när vi pausade mitt i så hade vi en liten mysstund som hette duga. Jag vet inte om hon ville kolla läget med mig, hur jag upplevde flytten eller om hon bara ville ha en kram. Det var iallafall riktigt mysigt! ♥
 
Veckans köp:
Förraförra veckans köp anlände förra veckan och det får vara veckans köp. Jag har köpt hem lite nya ljus från Etsy. Alltid roligt att stötta små företag. Ni kommer självklart att få se bilder på dem senare. 
 
 
Veckans vill-ha:
Mina nya gardiner som jag beställde förra veckan. De har nu anlänt och ska hämta upp dem idag. Kommer bli så fint hemma nu. Jotex har väldigt snabb leverans vilket jag uppskattar. 
 
Veckans upptäckt:
Hur mycket man kan samla på sig på två år. Det blev många varv via den gamla lägenheten för att plocka upp allt skräp jag inte slängt. Blir en rejäl gallring nu. Gamla anteckningar, skor jag inte använt på flera år och koppar jag inte druckit ur på evigheter. Hittade också mycket jag tänkt sälja men som inte blivit av. 
 
Veckans googling:
Det här kommer låta äckligt, men jag var tvungen att googla kvalster eftersom jag trodde att det fanns i min dåvarande lägenhet. Ni vet när man blir lite paranoid. Efter det var jag också tvungen att vädra alla mina kuddar och lakan, ifall att liksom.
 
Veckans serie:
Fate: The Winx Saga. Jag såg hela serien på två dagar (okej, den har bara 6 avsnitt men ändå), jag var helt fängslad. Jag har insett att jag gillar serier som har något lite övernaturligt i sig, så som A Discoveries of Witches, Locke & Key och Chilling adventures of Sabrina. Såg också att det ska komma en säsong två, jag väntar med spänning. Någon annan som sett serien?
 
Veckans låt:
People i Don't like - UPSAHL
 
 
emayanhome - fate: the Winx Saga - lägenhet - spotify - veckans lista