Veckosammanfattning v. 12

Hej på er! Här kommer en lite n veckosammanfattning från förra veckan, ett återkommande koncept här på bloggen. Det ger er en liten inblick i min vardag helt enkelt. Det var en väldigt lugn vecka, jag jobbade helg och drack en hel del kaffe. Var väldigt trött vissa dagar och torsdagen var en riktigt kass dag. Men då passade jag på att äta godis, se film och påbörja en ny serie!
 
Här kommer en stor bildbomb från förra veckan:
Haha ni skulle se mitt bildgalleri i telefonen. 50% kaffe, 50% Aurora. Jag älskar att fota mitt kaffe! Så här är två (av hundra) bilder på mitt kaffe under veckan. 
 
Till vänster: Frukost, bananbröd med ägg och äpple
Till höger: pestopasta med kikärter och tomater. Supergott!
 
Från en av mina sämre dagar förra veckan, jag var trött och låg mest i sängen. Fick lite småångest över att det var solljus ute och superbra väder, men min kropp orkade inte ta sig ut genom dörren.
 
Kolla på denna fina, hon har hållit mig sällskap när det känts jobbigt. 
 
Som sagt så blev det lite godis och film i veckan, jag såg filmen Deadly Illusions och den var helt okej. 
 
Under min lediga dag blev det lunch från Aroma, det bästa jag vet!
 
 
 
Jag vill också tipsa er om att se den nya serien som Demi Lovato släppt på Youtube, Dancing with the devil. Just nu kan ni se två avsnitt men det tredje släpps idag. Serien handlar om Demis missbruk och hur hon nästan dog av en överdos. Så gripande! Tipstips!
 
Jag har också börjat se serien Ginny & Georgia. Väldigt intressant, men måste varna att den kan vara lite triggande för många. De varnar väldigt dåligt om det i början, så tänkte sätta ut en liten varning här. Men annars ritkigt bra!
 
Aroma Bageri - aurora - bananbröd - dancing with the devil - deadly illusions - demi lovato - ginny & georgia - lösgodis - nespresso - netflix original - pestopasta
1
Danielas Dagbok

dina blogginlägg är verkligen så mysiga att läsa! :)

Svar: men tack Daniela!! :D
Hemma Hos Felicia