Vecka 50

En veckosammanfattning från förra veckan, vecka 50. Jag började bland annat veckan med en kväll på Sweet Vaasa, jag har haft min mamma på besök, jag har jobbat, kollat serier och avslutat veckan med en riktigt bajssöndag. Men jag låter bilderna prata för sig, detta är vad jag gjorde förra veckan:
 
En måndag kväll på Sweet Vaasa tillsammans med Frukostflickorna (det inlägget hittar ni HÄR). Mitt fina sällskap under kvällen var ju ingen mindre än Elin såklart. Där blev vi bjudna på omelett med getost och rödbeta samt en citruskaka. Mums!
 
Jag har börjat mina morgonar med antingen en kaffe eller tv vid köksbordet medan jag läser ett par sidor i min bok. Tänder lite ljus och har en mysig stund innan jag gör iordning någon frukost. 
 
 
Från vänster: lunch från Aroma bageri, tofu wok med nudlar från Juku och en fem rätters sittande julbord på HEJM. Lite spännande matupplevelser jag haft denna vecka.
 
Grått, grått, grått. Såhär har väl hela veckan sett ut. 
 
 
Under veckan har jag bland annat sett nyaste Mulan filmen. Riktigt bra och spännande. Jag gillade den. Sen har jag sett Musse Pigg firar jul i Ankeborg, en av mina favoritjulfilmer och sist men inte minst så har jag påbörjat serien The Haunting of Hill house. Diggar även den.
Aroma Bageri - Juku Vaasa - Restaurang HEJM - Sweet Vaasa - disney - mulan - musse pigg - the haunting of hill house - veckosammanfattning
1
Blondina

Ja att ta en kopp kaffe då man vaknar, mysa framför tvn de älskar jag men har vänt på dygnet så knasigt nu så hahah!! Men får bli kaffe senare ;)