Veckans lista

Veckans bästa:
Salladen från Aroma. I torsdags lyxade jag till det med en sallad från Aroma Bageri, den var så god och precis vad jag behövde. Jag har inte haft någon motivation för matlagning denna vecka så denna var en succé!
 
 
Veckans sämsta:
Vädret. Det har varit grått, blåsigt, kallt, regnigt, snöigt... Allt förutom soligt. Det har gjort att jag mått riktigt dåligt i veckan. Helgen har varit värst eftersom jag då varit ledig och hinner fundera på mycket. Jag är verkligen less på november just nu, eller egentligen på det här året. Jag behöver en nystart.
 
Veckans mysiga:
all julbelysning. Både hemma och i centrum. Vasa hade också julöppning denna helg så nu är det extra mysigt att gå omkring i affärer. Hemma har jag plockat fram lite julstjärnor och sånt, nästa vecka så kommer julen fram påriktigt i min lägenhet! Och bara att tända ljus om kvällarna är ju så mysigt!
 
Veckans köp:
Kaffekapslar. Starbucks holiday blend och Starbucks Blonde roast
 
 
Veckans vill-ha:
Jag har velat äta ute på restaurang, någon riktigt god pasta eller en rejäl burgare. Låta någon annan göra maten för en gångs skull. Men jag har inte kommit mig för...
 
Veckans upptäckt:
Pepparkakscookies. Kolla in inlägget föregående inlägg, eller så hittar ni det här.
 
Veckans fundering:
Kommer jag blåsa bort påväg till jobbet?
 
Veckans hiss:
Min kompis Elin har precis flyttat in i en ny lägenhet! Den är så fin, hemtrevlig och mysig. Okej, jag är lite avundsjuk, men ändå så glad för hennes skull. Det är alltid roligt med något nytt. 
 
 
Veckans diss:
Att jag varit så trött hela veckan att jag knappt orkat göra något annat än att se film och läsa böcker. Alltså förlåt om jag tar upp vädret igen men jag påverkas så lätt av väder och vind och jag blir så förbannad utav det. Men om man ska se nåt positivt i det hela så har jag nästan läst 2 böcker denna vecka. Läsmotivationen är ju på topp.
 
Veckans googling:
Fick kolla tillbaka på min sökhistorik, men jag har googlat hur länge 400 minuter är i timmar. Det får bli veckans googling.
Aroma Bageri - holiday blend - lista - starbucks - veckans lista
1
petra

Jag är oxå väldigt beroende av bra väder haha huvudvärk i denna blåst,kram