Purple eye

Hurrar för att äntligen är min provvecka över, dehär två dagarna har varit värsta helvete. Stressa som en kossa med mitt projekt till konst, som blev misslyckat pågrund av att min powerpoint inte funkade. Ett tips till skolan : skaffa nyare datorer så skulle det funka bättre.
·
Skulle också plugga franska vilket inte alls gick så bra som planerat. Lite besviken på mig själv! Skönt att sedan komma hem och käka lite Ben & Jerrys och bara ta det lugnt. Kvällen ska jag spendera med en bunt serier och god mat. Hoppas att resten av veckan blir en succé, kan behöva det. Sommarlovet närmar sig och ingen feelis. What's wrooong?
·
Annars har min snygga syster en frågestund på sin blogg, så ta och kika in fast. Ställ en liten fråga! Klicka HÄR!
5
Laura Michaela

SV. Tror vi haft dem här med ett tag nu men jag brukar vara så inriktad på att bara köpa det som står på listan när jag handlar så jag missar sådant i vanliga fall ^^

vicki

Aw va du e söt:')

Jennie

All denhär sista ångesten o stressen i skolan gör att sommarfeelisen e som bortblåst haha..

LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Åh, så snyggt hår det där är.

Hanna

Så snyggt! :)

Om du har google chrome och bloggar i är det anledningen till att det inte blir mellanrum trots att du trycker enter. Håll in ctrl när du trycker enter två gånger så blir det mellanrum mellan stycken utan att du trycker ".". :)