September favorites

Klädesplagg: 
 
Har flera favoritplagg denna månad, men denna är så underbar. Västen är från H&M och passar till det mesta. Om man vill pigga upp en vanligt outfit funkar den perfekt! 
 
 
Hårprodukt: 
 
Har inte använt några nya hårprodukter denna månad , så har ingen ny favorit! 
 
Bok:
 
Sommar i New York av Candace Bushnell. Håller dock på att läsa den just nu, men den är riktigt bra och underhållande! 
 
 
Film / Serie: 
 
För någon dag sedan släpptes det första avsnittet av Marvels nya serie Agents of S.H.I.E.L.D. och det verkar riktigt bra. Väntar redan till det nya avsnittet som kommer denna vecka. 
 
 
Musik:
 
 
Mat: 
 
 
I början av månaden blev det en shoppingrunda till Kokkola och ett snabbt stop inne på Arnolds där jag testade deras toasts. Och hjälp vad goda de var. Något jag rekommenderar. Dock var jag inte ett så stort fan av Aloe Vera. Tummen ner för det! 
 
Hudprodukt:
 
Mamma kom nyligen hem från Hesa, och hon hade en liten present till mig. En body lotion från The Body shop. Och alla som någongång varit inne på The Body Shop vet hur goda de doftar. Så härliga. Så denna är min favorit denna månad! 
 
 
Händelse:
 
Skaffade min andra tatuering
 
 
 
Snack: 
 
Dessa goda Happy Hippos som jag fick av tjejerna som varit till London! Ahhh, de är ju såå goda! 
 
 
September har varit en aning kallare än Augusti. Speciellt i slutet av månaden. 3 grader är inget att leka med. Ih, längtar absolut inte till vintern. Klarar knappt av denna kyla. Men köpa ny vinterjacka står på agendan. Imorgon börjar en ny månad, full av möjligheter (och födelsedagar). ♥ 
 
 
September favorites
5
Josephine

Sv; Hihi, det var det också ;)

Josefine

västen är verkligen supersnygg!

Svar: ja visst är den! :)
Felicias mode

aina [fotoblogg]

Vilken fin blogg du har :) hoppas du får en bra måndag!

Lisa

SV: Åh tusen tack! vad glad jag blir! :) jätte fin blogg!

I S A B E L L A W L

Svar: hihi, taack! Tycker själv mycket om den bilden också ♡