Liten Uppdatering

 
Hallå på er! Känns som att det är dags för ett update-inlägg. För ett tag sedan fick jag reda på att jag inte slapp in till någon skola jag sökte in till, vilket inte var så roligt. Jag vill ändå komma igång med mitt liv, göra något nytt och roligt, leva på egenhand osv. Så för någon vecka sedan var pappa och jag och titta på en lägenhet i Jakobstad. En liten mysig etta. 
 
Jag gillade den verkligen så idag, just idag är det nu dags för lilla mig att ta mitt pick och pack och flytta ut. Det är ju inte så långt hemifrån, men jag får äntligen stå på mina egna ben vilket jag har varit redo för ett bra tag nu. Så veckan har gått ut på att inhandla nödvändiga saker (stekpanna, tallrikar, glas osv.) och packa ihop allt som ska med till mitt nya ställe. Klockan 17:00 får jag nycklarna, gissa om jag längtar! ♥
 
lägenhet - nyhet - uppdatering
4
mommo

Lycka till,vännen...

Linn

Sv: Min med! :D

Solin

SV: Tack detsamma fina du!

Elin

Yeah! Det kommer bli jätte bra, tror jag ♥