June favorites

Klädesplagg:
 
 
Shorts i allmänhet. Denna månad har jag inhandlat 3 nya shorts, första och andra paret kommer från H&M och de blå längst ner kommer från Lindex. Detta år har jag hellre velat gå runt i lösa shorts istället för tighta jeans shorts! 
 
Böcker:
 
 
Alltings början skriven av Karolina Ramqvist. Började läsa denna när jag åkte ner till Helsingfors! En riktigt bra bok som handlar om feminism på 90-talet. Värd att läsa. ♥
 
Musik:
 
 
1.Kiesza-Hideaway, 2. Tove Lo-Stay High Habits remix, 3. Lana Del Ray-Ultraviolence, 4.Boeoes Kaelstigen ft. Name the Pet-Be the Lights
 
Film:
 
 
En film gjord på min favoritfilm, kan det bli bättre. Törnosa har alltid varit en av mina favoritdisneyfilmer, så att se Maleficent var ett måste. En sevärd och spännande film, så otroligt bra. Måste helt klart köpa den när den kommer ut på DVD. 
 
Serie:
 
 
Denna månad har jag sett hela första säsongen av Orange is the new black. Älskar serien och kommer garanterat att se nästa säsong!!!! 
 
Mat:
 
Frusna vindruvor. Säger inget mer än att ni måste testa! Köper hem vanliga vindruvor, stoppar dem i frysen och efter ett par timmar är de perfekta! Ett lite nyttigare snack! 
 
Händelse:
 
 
Resan till Helsingfors! 
 
Random:
 
 
Älskar denna! Mina toppar är riktigt slitna, och efter att jag använder denna produkt känns mina toppar mycket bättre! ♥
 
 
 
June favorites - Juni - favoriter
2
Aina Strand

Kul inlägg! är det okej om jag gör ett liknande? men inte med exakt samma punkter/saker :)

Pernilla

Ååh de där shortsen från Lindex har jag funderat på. Kanske läge att slå till nu när värmen kommer :)