Mitt senaste loppisfynd

 
I förrgår var jag en sväng till loppis i brist på annat. Kom hem med denna mysiga oversize stickade tröja. Den är så bekväm och perfekt nu i denna kalla period vi har framför oss. Till en början innan jag provat den var jag rädd att den skulle vara alldeles för urringad, men nejjdå. Satt perfekt! ♥
loppis - second hand
5
TIDSTJUVEN

Så fin! :D Stora stickade tröjor är det bästa som finns på hösten!

Jag tycker att det ser fint ut när lite av toppen/BH-kanten tittar fram i urringningen. :) Annars kanske man kan vända den bak-och-fram också? Så att det blir en ryggurringning? :D

Svar: vilken superidé!! :D
Felicias mode

Susanna Maria J

Så fin du är! :)

Ellen Sofia

Bra fynd! :D Den ser så där härligt skön ut, och så är den jättefin!

Emmy's Life

Riktigt snygg och ser väldigt bekväm ut :)
På senaste tiden har också jag blivit mera intresserad av second hand butiker .. det kan finnas underbara godbitar där för en billig peng!

Svar: åh tack så mkt!! Jo det kan det, och då blir man extra lycklig!! :)
Felicias mode

daniela

SUPERSNYGG tröja!!