Okay Darling, be adventurous Today

 
Stickad tröja_Second Hand, Knästrumpo_?, Skor_Bershka
 

Jag gillar att det fortfarande är så varmt i September så att man inte behöver gå omkring med jobbiga byxor och varma jackor. Idag körde jag på en av mina favorittröjor som är av lite längre modell. Gillar att den är så enkel och bekväm! 
Dagens outfit - stickat
9
Cornelia

Riktigt snygga outfits du lägger upp! :)

Svar: åh tack så mkt!!
Felicias mode

Pia

Vilken gullig outfit! :)

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint! Ser supermysigt ut :)

Svar: hihi tack :)
Felicias mode

Josephine

Mysigt! :)

hjjonsson.blogg.se

Så fin! Älskar håret!

Isabell

Åh vad fint!

Sofia

Ser så mysigt ut!!

A L I C E L A R S D O T T E R

Så himla fin!

Kasper Gustavsson

Hej Felicia!

Jag hittade inga kontaktuppgifter här, men skrev till dig på facebook! Borde ha kommit till din "övrigt" mapp i inkorgen.

Jag är en fotografstuderande bosatt i Jakobstad som skulle vara intresserad av eventuellt samarbete! Om det intresserar kan du ju läsa det jag skrev på fb så kan vi spekulera vidare!

Mvh,
Kasper Gustavsson