Dag 1 på Umeå Universitet

Hallå! Är äntligen hemma efter en lång första skoldag. Som sagt så började vi klockan 13:00, jag var ute i tid denna gång! Vi fick lite information om Kostvetarprogrammet, vad vi har att se framemot och sånt. Måste säga att jag är riktigt taggad inför detta år. Men imorgon så börjar allvaret. Skoldagen börjar vid halv 9 och sista lektionen slutar runt halv 5. Och ja, ser verkligen framemot det! 
 
Så skönt att det känns bättre idag, det hjälpte verkligen att sova på saken! Men här kommer ett par bilder från dagen:
 
 
Efter skolan var jag ashungrig så det var bara att sticka iväg till Ica Maxi för att handla middag. Var redan trött i benen efter "Vilse på Campus" men jag kämpade vidare! 
 
 
Testade Ekologisk bulgur, en favorit! 
 
 
 Fick springa in till Lindex för att köpa en billig vit tröja till lagkvällen imorgon! Och nu befinner jag mig i soffan, och tror inte att jag kommer att flytta på mig på hela kvällen. Benen värker, huvudet lika så men ni har en glad Felicia som skriver febrilt här på bloggen.
 
 
Och så lyxar jag till kvällen med lite choklad. Och såklart så måste jag ju testa en nyhet från Marabou. Dock stod det mellan denna och marabou med Oreo, men det fick bli denna. 
 
Nu önskar jag er en trevlig kväll! 
Umeå - Umeå Universitet - bulgur - ekologisk - ica - marabou - skola - studieliv
4
Mommoh

Hej vännen! va roligt att höra från en glad Felicia..det här fixar du..Lycka till med allt.. kramizar.

Svar: Puss och kram till dig bästa mommo!! <3
Felicias mode

Ida ☯ the sky under the sea

Måste också testa den där chokladen ^^

Svar: det ska du göra!! Den var supergod! :)
Felicias mode

TIDSTJUVEN

Så kul att höra hur du har det där på andra sidan havet. :D Det verkar ju riktigt spännande. Jag ser fram emot fler uppdateringar om Umeå-livet!

Helen - skönhet, hälsa & inspiration

Började nyss också högre studier! spännande och kul! Kram :)

Svar: Åh så kul, men visst är det mycket nytt! :)
Felicias mode