Sallad till lunch

 
I Onsdags blev det en sväng till Vasa för att spendera lite tid med pojkvännen. Efter jobbet på onsdag gasade jag iväg, kom fram runt 4 och vi hade planerat Sushi till middag. Det var så gott kan jag berätta. Resten av kvällen blev det film och mys (med lite godis också). 
 
På torsdagsmorgonen när Joakim stack till skolan lämnade jag i soffan framför flera avsnitt av New Girl. Har börjat se om den serien nu. Efter ca. 5 avsnitt beger jag mig in mot stan för en lunch med Elin och Erica. Jag var riktigt suge på att testa Sweet Vasas sallader så vi tog varsin laxsallad. Mums! Sedan var det bara att bege sig hemåt mot kaoset i lägenheten. 
Sweet Vasa - caffe latte - ceasar sallad - lax - sushi
3
ronja

Hej! Jag önskar att du tog dig lite tid att gå in på @oddmolly på INSTAGRAM och gilla bilden med två tjejer som hoppar i solnedgången!
Jag tävlar nämligen om ett presentkort på hela 500€ och den bild som får flest likes vinner.. Tusen tack på förhand!

Alternativt kan du gå in här och gilla den men troligtvis går det snabbare via IG appen :)
https://instagram.com/p/64NWmAmbPx/?taken-by=oddmolly

Nina

Älskar deras sallader och lunch där, favoritstället istan ^^

daniela

sweet vaasas laxsallad är den bästa salladen!!