En Chokladkalender

 
Varje år blir jag alltid lika glad när det blir första December och man får öppna första luckan i julkalendern. Detta år ser min "chokladjulkalender" ut såhär, den erbjuder en massa gott. Allt från juleskum till marabou. 
 
Försökte också ge årets julkalender en chans, men kände nog att det inte var något för mig. Så i år kör jag på gamla julkalendrar. Såg precis första avsnittet på Sunes Jul, en klassiker! 
chokladkalender - christmas - juleskum - marabou
2
Ella Grangärd

Härligt med julkalender, det var det första jag gjorde imorse. Att öppna första luckan alltså, hihi. Trevlig väntan på jul till dig! :)
Kram -e

Karin

Har också den kalendern + en del andra hehe ^^
Tycker att årets Julkalendern verkar rörig men ska ge den en chans till (som förmodligen kommer att räcka ända till den 24:e) för vill alltid se Julkalendern oavsett hur bra eller hur dålig den är :3