Drömsommar

Alla drömmer vi oss bort ibland, speciellt när sommarvärmen inte är på topp. Då önskar iallafall jag att jag befann mig på varmare bräddgrader. Men hur ser en perfekt sommar ut för dig? Jag har försökt sammanfatta den perfekta sommaren i ett par bilder: 
 
 
Jordgubbar i massor, lata dagar på beachen och en lång och mysig frukost med någon speciell.
 
 
Börja dagen med en morgonpromenad i solen, många trevliga fikastunder med vänner och såklart glass i massor.
 
 
Plocka blommor i massor, spontanroadtrippa med pojkvännen och många härliga stunder på sommarstället.
 
 
Uppdatera garderoben med fina sommarklänningar i alla möjliga färger, och att inskaffa en ny bikini är ett måste. Såklart så ska det finnas många ohälsosamma måltider! 
 
 
Men visst ska det finnas rum för hälsosamma måltider också, i kombination med balkonghäng! Vi får inte heller glömma kvällar i solnedgången! 
 
 
 Tälta i sommarvärmen med vännerna och ett festivalbesök vore toppen! Att sätta sig på en uteservering och sitta där och umgås tills de stänger! Oh yes! 
 
Alla bilder hittar ni på min tumblr
drömsommaren - inspiration - sommardröm - tumblr
4
sandra

härligt inlägg!

Elinmargaretas

Blir ju SÅÅ taggad! :D

Svar: då är vi två :D
Felicias mode

Matilda Wikblom

verkar som en härlig sommar :D åh jordgubbar e så gott speciellt på sommaren :)

Svar: bara vi skulle få någon värme nu!!!!
Felicias mode

marianorrgard

låter som en ganska ultimat sommar :) Att spendera sommaren på Teneriffa som jag gör är heller inte fy skam, men tyvärr spenderas ju ändå de flesta dagarna hemma med studierna. Men nog hittar man lite ljuva stunder ibland ändå :)

Svar: åååh vilken lyx!!
Felicias mode