From work

Jacka_Gina Tricot
Topp_H&M
Byxor_Lindex
 
Såhär såg jag ut en dag på jobbet. Ser ni hur grönt det är ute nu!! Så härligt att sommaren är här och sommarlovet börjar imorgon för en del. Hur ska ni fira att sommarlovet har börjat? För min del blir det bio med min fina mamma. Dock har jag inget sommarlov att fira, men vi kan fira att sommaren är här! 
 
Hoppas ni får en riktigt bra helg! Kram! ♥
Dagens outfit - lindex - outfit
3
Johan

Snygga byxor.

Ella Isbjörn

Åh ditt hår ser fantastiskt fint ut!! :) Mitt sommarlov har inte börjat så kan inte fira det :( :( :( Men när det väl har börjat nästa helg så ska jag på picknick festival i Göteborg :D

Lovisa

Alltså du e så söt! Å jag har likadana byxor, jättesköna! :D

Svar: oh ja, de är så himla bekväma! Och tack så mycket fina du!! :')
Felicias mode