Massa plugg

 
Hallå! Här har jag spenderat min förmiddag, med näsan i Kemiboken. Såhär kommer det nog att se ut hela nästa vecka. Jag börjar bli smått nervös inför min första tenta nästa vecka, speciellt när ingenting fastnar. Vad har jag gett mig in på?
 
Känner också att bloggen är rätt så tråkig just nu. Ingenting roligt händer om man säger så. För mig känns det väldigt trist eftersom jag vill skriva och publicera roliga och intressanta saker på min blogg. Någon annan som blir irriterad när fantasin tar slut? Jag hoppas att det blir bättre efter att jag skrivit tentan och får lämna kemin bakom mig! 
4
Mommo

Du klarar det,Felicia...du är så duktig..

myrtillus.blogg.se

å visst är det frustrerande när man känner så? jag brukar trösta mig med att det oftast bara kanske tar en vecka eller två, sen brukar man hitta fantasin och inspirationen igen av sig självt :)

milina.blogg.se

Tycker alltid det går upp och ner med bloggen! Vissa dagar har man hur mycket som helst man vill skriva och andra dagar kommer man inte på något alls!

Svar: håller med dig! Jag hoppas att mina idéer kommer till mig snart! :)
Felicias mode

Boel

Så är det ibland!
Tillslut sitter kemin, och den sista knuffen går väldigt snabbt.
Och bloggen går alltid upp och ner.
Det kommer tillslut :)