OCTOBER CHILD - 22 år

 
Wiho, denna tjej fyller nämligen 22 år idag!!!! Jag älskar att fylla år, en dag då man verkligen får skämma bort sig själv. Dessutom fyller jag år på en fredag, vilket innebär att jag kan fira hela helgen. Vilken härlig helg det kommer bli. Jag planerar äta en massa gott, mat som jag älskar, köpa något riktigt fint till mig själv och bara leva i nuet. 
 
Att fylla 22 är inget märkvärdigt, men jag vill ändå göra det till min speciella dag. Klä sig lite extra fint och unna sig en extra god frulle. Yes, i'm going all in. Denna helg sätter jag mig själv i centrum! 
22 år - Grattis - födelsedagskalas - happy birthday
6
Jennifer

Grattis!! Och jag är precis som du, älskar att ha födelsedag och visst skall man fira varje år!! :)

Courtney

Klart man ska fira då man fyller år, grattis på födelsedagen! Hoppas du får en underbar helg! :)

Amanda

Grattis! Så himla snyggt hår btw <3

Svar: men tack fina du!!! <3
Felicias mode

Daniela Skoglund

Grattis fina du!

Svar: ååh tack!!!! <3
Felicias mode

TIDSTJUVEN

Stoooort grattis, lite i efterskott! <3

Svar: Tack så jättemycket!!! <3
Felicias mode

Julia Jansson

Grattis i efterskott!!