FREDAGSPEPP - bloggare

Idag är det fredag och det innebär att det åter igen är dags för mig att hylla en speciell person. Jag älskar att sprida lite extra kärlek i vardagen och jag anser att fredagar är en perfekt dag! Om ni missat de tidigare inläggen i kategorin Fredagspepp kan ni klicka er in under fliken kategorier högst upp i bloggen. 
 
 
Så vem är det jag vill hylla denna fredag? Denna vecka har jag valt att hylla en mycket speciell tjej, en tjej som har ett skratt som smittar av sig, ett humör man blir peppad av och en personlighet som är för härlig. Ni hör ju att detta är en person som behöver hyllas. På hennes blogg delar hon med sig av personliga tankar och vardagsglimtar, texter hon skrivit och otroligt vackra bilder som gör mig inspirerad. Jag har valt att hylla 22-åriga Sofie som bor i Vasa. Klicka er in på hennes blogg, ni kommer inte ångra er. Hon skriver på ett sätt som fångar läsaren, jag önskar verkligen att jag kunde skriva som henne. Sofie, du är toppen! ♥ 
 
Hennes instagram kan ni hitta HÄR
 
Finlandssvenska bloggare - fredagspepp - vasa
2
Sofie

åååh du är för härlig <3 tack och hoppas vi ses i sommar något :) kramis!

Svar: <3 <3
Felicias mode

Danielas Dagbok

tycker också hennes blogg är jättebra!! :)