My Everyday Life

Det finns en liten charm i vardagsinlägg, när man får en liten glimt av hur vardagen ser ut hos en bloggare (eller rättare sagt höjdpunkterna under dagen, vem skulle vilja fota något tråkigt?). Så här kommer nu ett par bilder från veckan, lite vad jag sysslat med och självklart ätit (matbilder tar öven min mobil just nu). ♥
En frukost innan skolan. Det är oftast såhär en morgon ser ut för mig, ett youtube-klipp i bakgrunden medan jag mumsar i min frukosten. Och så har jag börjat dricka kaffe på morgonen också, det behövs just nu säger jag bara. I veckan har jag också sett Lilo & Stitch, så himla mysig disneyfilm. När jag och syster var mindre såg vi alltid på tv-serien som sändes på Disney-channel, vi har nog sett avsnitten 100 gånger om. Just nu är filmen en av mina topp 10. ♥
 
Ja här är det man hittat mig under veckan. Med näsan i boken i Lärarhuset på Campus. Ni som läste inlägget under vet att mitt liv cirkulerar kring ekonomistudier just nu och jag kämpar som bara den. Men miljön i Lärarhuset är perfekt för att jag ska hitta ett inre lugn, att jag ska bli motiverad att fortsätta läsa. 
 
 
Två middagar under veckan. Jag gjorde en riktigt god gryta med svarta bönor, rotsaker, lök, krossade tomater och ärter och varierade det genom att äta både ris och nudlar till. Och det blev även över till matlådor dagen efter! Så himla bra. Detta är nog min favorit just nu, så enkel att slänga ihop, behöver knappt stå vid spisen. 
 
Igår sjöng vi in våren på Campus. Vädret var riktigt trist men kören sjöng så vackert att man ändå kunde se sommaren framför sig. Vi hoppas på att nästa vecka bjuder på lite sol och värme, det skulle inte skada. 
 
#goodlooking - Umeå - Umeå Universitet - disney - frukost - lilo & Stitch - middag
1
Maria Linnea

Vardagsinlägg är nog rätt mysiga! Det är något speciellt med att få se vad andra sysslar med om dagarna, människans natur att vara lite nyfikna kanske, haha! :)

Svar: ja men visst är det!
Felicias mode