ONSDAGSFIKA

 
Fina Elin
 
 
En lite bättre onsdagsförmiddag. Jag var så sugen på att fika inne på Kaffia, mitt favoritcafé inne i centrum, under min vistelse på hemmaplan. Tog med min min favorittjej, bänkade oss på mitt favoritcafé med min favoritkaka (ni har väl inte missat att jag är besatt av morotstårta?) och snackade en stund. Elin åkte nämligen tillbaka till Vasa på eftermiddagen så det blev en snabb fika. 
 
Jag tog även deras chai latte, det behövdes något varmt denna förmiddag. Hösten är verkligen tidig iår. Jag vet inte hur det är med er men en chai latte väcker höstkänslorna i mig. Det är något jag alltid unnar mig en höstkväll! ♥
Finlandssvenska bloggare - Kaffia - carrot cake - chai latte - fika - höst - jakobstad - morotskaka
2
My

Åh jag står helt på din sida i valet av kaka, morotskaka ligger definitivt på topplistan😍

Svar: åh jaa !! <3
Hemma Hos Felicia

Film&serier bloggen

Åh, det där ser riktigt gott ut *vattnas i munnen* - älskar också morotskaka!

Svar: DET ÄR DET BÄSTA JAG VET!!!! <3 skulle lätt sluka en hel kaka om jag hade en liggandes hemma ;)
Hemma Hos Felicia