A WINTER WONDERLAND

Nu har även snön lagt sig här hemma, tunga gråa moln har resulterat i ett kraftigt snöfall och träden är vita och fina. Vi passade på att grilla lite korv på villan, jag vågade även ta mig ut på isen en liten bit och Alfons fick springa av sig i nysnön. 
 
 
Alfons försökte tigga till sig lite korv, men vi föll inte för den hundblicken. Men nog är han söt när han försöker. ♥
 
 
Rimfrost på fönstren, så mysigt och vackert!
 
 
Shih Tzu - villaliv - vinter - vinterland
6
Anonym

Rimfrost är så fint :)

Isa Bylund

Åh fan så mysigt ändå! Skulle lätt kunna tänka mig att vara ute i snön sådär, åtminstone en timme, om belöningen är korv med bröd. HUR GOTT?? underskattat!

Svar: ja en timme räcker :D det är verkligen mysigt!
Hemma Hos Felicia

Jessica Claesson

Det är ju så mysigt att grilla korv med bröd vid en brasa! :D

Svar: ja, det har du så rätt i!
Hemma Hos Felicia

Ida Jansson

Gud va härligt att grilla korv ute i snön 😊

Svar: faktiskt, supermysigt! Synd bara att jag fryser så lätt ute haha!
Hemma Hos Felicia

Jeanette

Haha du är stark jag hade varit väldigt svag mot dom där gulliga hundögonen!

Svar: hihi, grillad korv är inte så bra för hundar, jag tänkte på lilla Alfons bästa!
Hemma Hos Felicia

Sara Björk

Åh vad härligt det ser ut :)