CHRISTMAS IS COMING

 
Sista seminariet för år 2017 är nu avslutat, grupparbetet skrivet och presenterat och Felicia är nu redo för jullov. Ikväll så beger jag mig hemåt för att fira jul med familjen, ska bli skönt att få krama om dem, bara få mysa ett par dagar innan man tar itu med plugget igen. Jag har heller inga större planer under lovet, vilket är skönt. Ska bara passa på att ta det lugnt ett par dar, andas den finländska luften och njuta av nuet. Snart lämnar vi ju 2017 bakom oss, måste passa på att ta ut det sista av vad året har att erbjuda! 
julgran - jullov
4
Linnea

vad skönt med jullov:)

Amanda

Så vacker! Hoppas du får en riktigt bra jul ✨

Linnéa

Åh vad mysig din kofta ser ut med det där strumperna!

Jättefin bild på dig. God jul :)

Kolla gärna in min blogg om du vill och fråga något på min frågestund :D

Linnéa

Wow vad mysiga dina plagg ser ut.

Vad vacker du är på bilderna :)

Fråga mig gärna något på min frågestund!!!

god jul :)

Svar: tack fina du!!
Hemma Hos Felicia