PRATAR SÅ FORT JAG KAN

Biografier eller memoarer har aldrig varit något för mig. Jag älskar böcker där jag kan fördjupa mig i en story eller kanske relatera till en påhittad händelse, kanske gråta en skvätt eller skratta om det behövs. Jag har svårt att kunna fördjupa mig i en biografi, språket är inte det samma som i en roman utan det är mera avslappnat och enkelt. 
 
Men nu måste jag faktiskt tipsa om Lauren Grahams biografi där hon tar upp bland annat hur det kändes att spela in Gilmore Girls, att vara domare i Project Runway samt hur och hur hon träffade sin parner Peter Krause (jag hade faktiskt ingen aning om att dom var tillsammans). Och så avslutar hon även med hur det kändes att få ett avslut på Gilmore Girls och hur det var att spela in Ett år med Gilmore Girls.
 
 
Ett litet julklappstips! ♥
boktips - böcker - gilmore girls - lauren graham - pratar så fort jag kan - talking as fast as i can