GOOD MORNING sunday

en frulle från förra helgen. Ibland är det så skönt att komma hem till föräldrarna och se ett fyllt skåp med så mycket goda ingredienser. Detta är resultatet när jag tagit lite av allt som fanns i skåpet. Kunde inte välja!
 
Godmorgon! Vi har nu nått veckans sista dag och jag känner smått panik i kroppen. Lite ägslig faktiskt. Tentan närmar sig och jag är inte riktigt där ännu, jag har så mycket kvar att lära mig och nu inser jag att det är alldeles för lite tid kvar. 
 
Jag lär mig mycket långsamt och behöver mycket repetitioner för att det ska sitta, men denna kurs har verkligen inte varit i mitt intresse så jag har bara skjutit upp plugget. Jag får helt enkelt skylla mig själv när jag prioriterat serier istället för marknadsföringsboken (men ni som sett How to Get away with Murder vet att man kan inte sluta titta). Så dagarna framöver ska jag endast ha marknadsföring i tankarna, önska mig lycka till. 
breakfast - frukost - frulle - larsmo - marknadsföring - müsli - plugga - söndagsmorgon - ångest