FREDAGSPEPP - podcast

FREDAGSPEPPEN är här! Ett inlägg som dyker upp varje fredag som innebär att jag hyllar en person/personer lite extra, att sprida lite extra kärlek är min nya specialitet på fredagar. Om du vill se flera inlägg i kategorin FREDAGSPEPP kan du klicka in på kategorin högst upp i bloggen. 
 
 
Denna fredag vill jag hylla en podcast av två finlandssvenska tjejer. En podcast som bjuder på många funderingar, tankar och skratt över frukostbordet. Nu blev ni nyfikna va, ja detta är en podcast du gladeligen kan börja dagen med, speciellt om du bor ensam är det ett toppentips. Du får sällskap av två härliga tjejer. Podcasten jag vill hylla är Frukostpodden som drivs av Malin Lundström och Lilli Berts. I deras senaste avsnitt blev jag t.o.m. nostalgisk när Larsmo-discot kom på tal, lågstadietiden alltså. In och lyssna ny hörni, tjejerna ger dig massa positiv energi inför dagen!!! 
 
KLICKA HÄR för att komma till deras podcast på soundkcloud och HÄR för att komma till podcasten på acast. 
 
 
acast - fredagspepp - frukostpodden - soundcloud
2
Josefin

Vilken bra idé med fredagspeppande! :)

Maria Linnea

Åh ja den podden är bra! :) Lyssnar mest på engelskspråkiga poddar men följer några på svenska också! :)