FREDAGSPEPP - Tuva

Idag är det fredag och FREDAGSPEPPEN är tillbaka. Eftersom att jag befann mig på hemmaplan och försökte spendera så lite tid på sociala medier som möjligt och njuta av villalivet istället så uteblev FREDAGSPEPPEN i två veckor, men denna vecka kör vi igen. Fredagspepp innebär att jag hyllar en/flera som jag tycker behöver lite extra kärlek, som jag imponerats av eller som jag anser har grymma åsikter och tankar. 
 
 
Denna vecka vill jag hylla en tuff tjej som älskar god mat, löpning och sin underbara katt. Hennes katt är den som stöttar henne när hon har det jobbigt, någon som alltid finns där för henne. Precis en sådan katt skulle jag behöva. Men det jag gillar mest med denna tjej är att hon är så klok, hon tänker och funderar på sådana grejer som får mig att stanna upp och verkligen ta in det, vardagliga saker som att vara tacksam för dagen och hur härligt det är med att vakna upp till en ny dag. Tjejen jag vill hylla heter Tuva Malmo och du hittar hennes instagram HÄR och hennes blogg (där hon är mindre aktiv) HÄR. Det är på hennes instagram du hittar alla peppande ord och meningar, otroligt vackra bilder och en grym instastorie!! Spana in vetja! 
 
 
är inte hennes katt för underbar!!!!!
Tuva Malmo - fredagspepp - instagram - instastories