FREDAGSPEPP - body positivity

Äntligen fredag! Som jag längtat! Självklart så kickar vi igång helgen med lite FREDAGSPEPP. En liten "serie" (om vi kan kalla det det) här på bloggen som innebär att jag hyllar en speciell person som jag tycker behöver lite extra kärlek och uppmärksamhet. Det kan vara en bloggare, ett instagram-konto, youtube... you name it. Klicka er in på kategorin Fredagspepp för att spana in vilka jag hyllat tidigare! 
 
 
Denna vecka vill jag hylla en instagrammare (det har blivit rätt många nu men jag hänger ofta på instagram och det är där alla godingar dyker upp, kan inte låta bli) som är bekant till mig. En tjej med en energi till 1000%, kan liva upp stämningen på några sekunder och man blir glad av hennes närvaro. På hennes instagram vill hon sprida ett positivt budskap om kroppar och "body positivity". Hon vill komma överfund med sin egen egen kropp och acceptera den precis som den är, att helt enkelt sluta hata sin kropp. Hennes grymma dansvideor i underkläder är pricken över i:et och alla peppande ord ger mig styrka. Alla kroppar är okej! Men vem är det jag hyllar denna fredag? Jo, men det är ingen mindre än Ksenia som för tillfället befinner sig i Göteborg där hon studerar till musikalartist på balettakademin. Spana in hennes instagram, sug åt er vad hon har att säga och fundera en stund. Vad har du för syn på kroppar? Denna bild har ett riktigt bra budskap som jag vill att ni ska reflektera över. ♥
 
 
Heja Ksenia! 
Ksenia Timoshenko - body positivity - fredagspepp - instagram - kroppen - sluta hata
2
Danielas Dagbok

åååh vad jag gillar denna fredagspepp serie, så bra!!!

Hanna Louise

Åh vilket kul tema!
Och bra tips! Klickade in och följde henne direkt 😀
Vill också passa på att tipsa om en annan person som jag tror du skulle gilla, Lindamariee på instagram 🌸

Svar: Tack för tipset, ska kika!! Kram! :)
Felicias mode