Grillsäsongen är inledd

I helgen har jag fått inleda grillsäsongen. Jag och ett par klasskompisar samlades för att grilla lite smått och gått, som en bra avslutning efter en tuff vecka. Det var lite småkyligt i luften men solen var iallafall framme och värmde litegrann. ♥
 
 
På grillen kunde man hitta grönsaker, vitlöksbaguetter, soyakorvar, köttbullar, majs och svamp. Jag är ett stort fan av grillad mat, det är det bästa jag vet när det kommer till matväg om sommaren.  
 
 
Det var så länge sedan jag åt vitlöksbaguetter, de är så himla goda. En hel baguett slank ner, det är inget jag skämms för haha. 
 
 
Som efterrätt blev det marshmallows. Ser ni den perfekta bruna nyansen!! ♥
 
 
Så härligt att bara sitta och grilla en stund, njuta av vädret och sällskapet och bara prata ett par timmar. 
Carlshem - Umeå - grilla - grillsäsong - majs - marshmallows - soyakorv - vitlöksbaguett - zucchini