När solen tittar fram

Mobilen är alltid med mig och på senaste har det blivit massa mobilbilder som jag tänkte dela med mig av till er. Alltid spännande att gå igenom galleriet och se vad man hittar. 
 
Så detta är vad jag har sysslat med:
 
 
Vädret har varit toppen, det tar lite i hjärtat att sitta inne och plugga just nu. Men vi har unnat oss en lunchpaus ute i solen. Samlat på oss massa d-vitamin och energi för att orka med dagen. Bilden till vänster är från igår och bilden till höger är från idag. Idag körde jag också på bara ben, så underbart. Inga jeans eller tights här inte. Och dagens lunch var en wok med halloumi (som jag kommer skriva mera om i ett annat inlägg)
 
 
Blå himmel, inte ett endast moln har man kunnat se. Man märker också på alla studenter att det börjar bli varmare. Gräsplätten utanför Lindellhallen är smockad runt lunchtid. ALLA samlas för att äta lunch ute! Så himla mysigt. 
 
 
Här kan ni se folksamlinge, alla njuter av solen som är varmt välkommen. Dessa bilder är tagen från min instastorie, följ mig gärna på @feliciasmode vetja (lite smygreklam). 
 
 
En smarrig frulle på biblioteket. När man infinner sig på bibblan innan 8 på morgonen är frukost en självklarhet. Jag gjorde iordning lite yoghurt och müsli innan jag hoppade på cykeln. Även en termos med gott kaffe. Lite mysig frukost när man pluggar är aldrig fel. Som en liten picknick haha! 
 
Det har även blivit lite fika på stranden, en äppel-kanelmuffins ute i solen. Dock blåste det rätt kallt så satt och åt min muffins, läste några kapitel och fick sedan packa ihop för att jag frös så himla mycket. Haha, allt för solens strålar (och en mysig picknick). Har också njutit av solen utanför lägenheten (bild till höger). 
 
 
Helgens arbetsplats. Tomt, ensamt och tyst. Men jag var ändå inte ensam på bibblan. Några enstaka tappra studenter trotsade det fina vädret och satt bänkade med näsan i boken. Men jag fick iallafall något gjort, pluggade någon timme innan jag gick ut för att njuta av solens strålar. 
Celsius - Umeå Universitet - biblioteket - fika - frukost - lunch - muffins - picknick - små svarta lögner - studieliv - äppel-kanelmuffins
1
Annaxemilia

Verkligen så skönt då man kan var ute utan att ha behöva ha en massa kläder på sig! Konstig fråga men vad tyckte du om vattenmelon celsius? Var så hypad på att testa den, och då jag äntligen fick göra det, smakade enligt mej bara kolsyra. :D

Svar: Jag gillar den haha! Den smakar fräscht och sommar!! hihi :D
Felicias mode