TV-SERIE TIPS

Det nya tillskottet till Netflix, Girlboss som är baserad på Sophia Amorusos bok som hon skrev år 2014 är en serie jag vill tipsa om ikväll. Det är en serie som man lätt kan se på några dagar eftersom att alla avsnitt är ½ timme långa. Jag fick sätta band på mig själv så att jag inte såg alla på en vecka. Eftersom att jag inte läst boken förstod jag inte medsamma att allt är baserat på verkliga händelser vilket gjorde hela serien så mycket bättre. 
 
Sophia är alltså tjejen serien handlar om. Pengar är ett stort problem i sin vardag, eller rättare sagt att behålla ett jobb är något hon har mycket svårt med. Därför bestämmer hon sig för att starta sitt eget företag genom eBay vilket hon ser för med sig både motgångar och framgångar. 
 
 
Jag såg sista avsnittet igår och känner nu en liten tomhet i själen. Jag hoppas verkligen att en säsong 2 är på kommande. Britt Robertson (som tidigare spelat i Under the Dome) spelar Sophia så himla bra, hon passar perfekt till karaktären och jag älskar hennes energi och skådespelartalanger. Jag måste erkänna att jag gillade inte henne i Under the Dome men hon har ni vuxit och det har även hennes talanger. 
 
 
 
Britt Robertson - Sophia Amorusos - girlboss - netflix - netflix original - trailer - tv-serie - under the dome
2
Annaxemilia

Denhär var så bra att jag skäms inte änns att säga att jag såg hela på en dag! :D

Isabel Bjon

HAH! Jag kollade igenom den här serien på två dagar... xD Den är sjukt bra!

Svar: hahah!! ja men den var så himla bra!!!!! :D blev så peppad!!
Felicias mode