A good start

I inlägget under detta fick ni se hur jag började min söndag, detta är hur jag började min lördagmorgon. Mina morgnar är heliga, om de inte går som jag planerar (jag måste stressa iväg, kasta i mig en frukost eller försover mig) kan hela dagen förstöras. Lika bra att stanna i sängen hela dagen då. 
 
Så i lördags började jag dagen med att göra en fräsch och uppfriskande smoothie som skulle kicka igång hela systemet. Ett riktigt bra "snack" innan frukosten. Jag gillar att göra gröna smoothies, alltså smoothies baserade på grönsaker istället för frukter eftersom att jag ändå får i mig tillräckligt med frukter under dagen. Men en grön smoothie piggar upp, är enkel att göra och man kan helt enkelt blanda i lite allt möjligt. 
 
 
Ingredienserna till denna smoothie:
 
Selleri
Spenat
Banan
Ingefära
Kokosmjölk
Lite gurka
samt lite is
 
 
Grön, fräsch och läskande!
blender - coline - detox smoothie - frukost - god morgon - hälsa - lördagsmys - mat - recept - smoothie
1
Julia

Såg gott ut!