Min Smakbox

För någon vecka sedan gjorde jag något spontant. Jag scrollade som vanligt på instagram och kom över en rabattkod till Smakbox som gav mig 50% på¨en box. Nästan svårt att inte tacka nej!! Har alltid varit lite sugen att  testa på någon sorts mat-box och nu blev det äntligen av!!!
 
Vanligtvis så ligger priset på 199 kronor per box så jag fick alltså denna box för 99 kronor. Helt klart värt det med tanke på vad boxen faktiskt innehöll. Jag är supernöjd och kan knappt vänta på att få smaka på allt. Detta är boxen MATLAG och innehöll massa produkter till matlagningen. Du som också har beställt denna och inte fått den än, scrolla inte ner om du vill vänta på att själv upptäcka vad boxen innehåller. Men ni andra får gladeligen scrolla ner och ta del av denna mumsiga smakbox: 
 
 
Boxen var stor och tung, hade svårt att cykla hem den från posten haha! Men jag gillar verkligen omslaget och hela idéen är toppen. Man får smaka på produkter man kanske inte vanligtvis skulle köpa i butik. Som sagt så får man inte veta vad boxen innehåller på förhand (det är det lilla charmiga med det hela). 
 
 
Lite provsmakning på två kaffesorter. Det ska jag absolut testa till morgonkaffet idag. 
 
 
Friggs majskakor med chiafrö och havssalt. Skulle aldrig köpa dessa i butik men ska bli så himla kul att prova på dem!
 
 
En salladsmix med rostade nötter och frön! Nötälskare som jag är är öerlycklig! 
 
 
Liptons nya tesorter! Jag fick prova på detox-varianten. Har faktiskt sett dem ute på sociala medier men inte hittat dem i butik, kanske de inte anlänt ännu. Men det doftar så gott kan jag säga! Finns även i smakerna After Dinner och Sweet Nights
 
 
Ett litet utplock av vad boxen innehöll. Man kunde även välja om man ville ha Smakbox Balans eller den vanliga Smakboxen. Smakbox balans innehåller mindre sötsaker och har mera fokus på det vegetariska. Samt mer laktosfritt och mindre gluten Perfekt för mig! 
 
Med boxen kom även ett häfte med lite information om produkter, samt recept och några rabattkoder. Detta var en riktigt bra investering! ♥ Perfekt för den som vill testa på nya produkter! 
Smakbox - bönlasagne - do the detox - friggs - kaffe - kaffedryck - lindvalls premium - lipton - nutisal - prenumeration - risenta
2
Therese Lindlöf

Friggs chia-havsalt så himla goda! Jag är inte alls förtjust i riskakor/majskakor/bröd men dessa är så goda!

Svar: Provsmakade dem för någon dag sedan, smakar ju nästan som popcorn!! :)
Hemma Hos Felicia

SandraEmilia

Alltså din blogg är så mysig! Man blir alltid glad när man klickar in sig här! :)

Svar: ååh tack Sandra!!! Vad glad jag blir! <3
Hemma Hos Felicia