FREDAGSPEPP - livsstil & hälsa

Det var ett tag sedan med denna vecka är FREDAGSPEPPEN tillbaka. Det har varit mycket de senaste veckorna och har helt enkelt inte hunnit spana så mycket ute på sociala medier. För er som missat så är fredagspeppen en kategori här på bloggen där jag hyllar någon som jag tycker behöver lite mera kärlek/uppmärksamhet helt enkelt. Jag anser att vi behöver sprida mycket mera kärlek och pepp ute på sociala medier, därför skapade jag denna kategori. 
 
Om ni vill spana in vem jag hyllat tidigare kan ni bara klicka er in på kategorin högst upp på bloggen!
 
 
Denna vecka vill jag hylla en tjej, en bloggare, en finlandssvensk bloggare som jag anser har flera inspirerande inlägg, delar med sig av sina tankar och funderingar och recept (min personliga favorit) på grymma maträtter, frukostar och mellanmål som är bra för din kropp och knopp. Hon är utbildad livsstils och kostrådgivare vilket inspirerar mig! Bloggaren jag vill hylla heter Corinne Grönholm, hennes blogg kryllar av inspirerande inlägg (bland annat recept på en god blåbärsdessert och även personligare inlägg som hur man hittar en rutin i vardagen). Ni kommer att ha helgens lördagsmys fixat efter att ha klickat er in hos henne! ♥
 
Hennes blogg hittar ni HÄR och hennes instagram kan ni hitta HÄR
 
 
Finlandssvenska bloggare - fredagspepp - kost och hälsa - kostrådgivare
2
Danielas Dagbok

Så härligt inlägg och så sant allt du skriver!

CorinneGrönholm

Nämen WOW!!!VTack snälla du, det här gjorde min dag lite extra bra! Vad roligt att höra att du gillar min blogg och att du vill lyfta upp den såhär med så fina ord. Är helt mållös, tack!❤️ Jobbar verkligen hårt med bloggen och så fina ord som dessa känns som den bästa "lönen" man kan få. Ha en fantastiskt fortsättning på veckan! :)