Last day at our summer house

 
Tända ljus, bekväm (och inte så attraktiv) outfit, yllestrumpor, rufsigt hår och en bra bok. Det är nog villalivet i ett nötskal. Det blåste rätt så kraftigt denna dag så man ville bara sitta inne och mysa!
 
 
Middagsdags, självklart så ska det grillas! Rotfrukter, kött, majs och egenplockade kantareller från skogen. Så gott att steka i smör! Kommer sakna detta under de kalla vinterhalvåret. Men jag har bra minnen att titta tillbaka på! ♥
 
 
Vi försökte hålla brasan vid liv så att det inte skulle bli kallt inne. Och ljudet av en sprakande brasa ger mig ett inre lugn. På villan mår jag toppen! Önskar att jag kunde bo där året runt! 
 
 
På senaste har jag blivit mer och mer förtjust i att bada bastu. Det finns inget bättre än att en kylig kväll bänka sig i bastun och svettas i en halv timme. Att bada bastu är underbart. Jag passade även på att meditera under den tiden jag satt och svettades. Bara fokuserade på andningen en stund. Jag klev ut som en helt ny person. 
 
 
När vädret inte kan bestämma sig, solen tittade fram medan regnet öste ner. Jag vill tacka vår fina sommarstuga för alla fina minnen den skapat åt mig denna sommar och tack alla fina jag spenderat tid med där. Vi skapade fina minnen, minnen jag är evigt tacksam över! ♥
bastu - golden cap - grillat - kantareller - larsmo - middag - sauna - sommarstuga - villaliv - villamys
2
Mamma

Jättefina minnen att ta fram när allt känns lite motigt. 😊 ❤ saknar dej!

Svar: Saknar er alla! <3
Hemma Hos Felicia

Daniela

Fin blogg du har, och tack för din kommentar! :)