INFLUENCERRESA

Vilken spännande helg jag har framför mig. För någon vecka sedan damp ett mail ner i min inkorg med en inbjudan till en Influencerresa till Åland och jag tvekade inte på att tacka ja. Sandra och Julia är de grymma tjejer som ligger bakom allt detta och nu i helgen är vi 8 stycken som kliver på båten med våra stora resväskor som ska ta oss till Åland. 
 
Hur magiskt kommer det inte vara att få spendera en helg på Åland? Jag har tidigare besökt Åland en gång när jag gick i högstadiet och har sedan dess velat åka dit igen för att utforska mera. Nu kommer vi ha ett fullspäckat schema och vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt under vår vistelse. Och självklart så kommer det uppdateringar under resans gång på mina sociala medier! 
 
 
Redo för en helg på Åland! 
 
Hoppas att ni får en underbar helg, jag spenderar min på Åland tillsammans med 7 inspirerande och grymma tjejer. Kan knappt vänta innan jag får presentera dem för er! Stay tuned! Ha det bäst! ♥
influencerresa - microinfluencers - Åland
5
Mösstanten

Ska bli kul att följa. Är lite nyfiken på er influencers. Fanns inte förr. :-)

Svar: Nej, det är ju ett nytt begrepp som smygit sig på!! :)
Hemma Hos Felicia

Camilla Persson

Vad roligt! Ha så kul :)

Svar: ååh tack fina du!
Hemma Hos Felicia

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh hoppas verkligen du får det hur kul som helst :)

Svar: tack, vi hoppas på en magisk resa! :)
Hemma Hos Felicia

ISA

MEN SÅ KUL!! Jag vill också åka på Influencerresa, så drömmigt <3

Svar: du, det är heeeelt magiskt!! :)
Hemma Hos Felicia

iseedee

Vad roligt det låter! Hoppas att ni har en jätte trevlig resa! =)