Smoothies on a saturday

En lördag, en fin vän och en grön smoothie på mitt favoritkafé i Jakobstad. Jag kunde inte ha fått en bättre start på dagen. Det har redan gått en vecka sedan jag fot dessa bilder men jag minns ännu hur glad jag var efter vår lilla förmiddagsdejt. Vi snackade lite, åt (och drack) varsin smoothie (Elin tog en smoothiebowl med god topping) och njöt av vår lediga förmiddag. 
 
 
Kaffia kan man hitta massa gott, bland annat raw cakes, en otroligt god morotskaka, sallader och smoothies. Ett kafé precis i min smak! 
 
 
Mitt fina sällskap! Jag blev så himla avundsjuk på hennes tröja, den påminde mig så himla mycket om Clueless. Någon annan som får sådana vibbar? 
 
 
Och jag var klädd i en enkel outfit, ett par mjuka byxor och en stickad topp från Romwe. Samt brillor från H&M och en jacka från Bikbok. Det var lite kyligt denna lördag, man kunde känna lite höstvibbar faktiskt. 
Kaffia - bikbok - clueless - green smoothie - jakobstad - outfit - romwe - smoothie bowls
4
enna

Oj..vad gott det där ser ut att vara!

Svar: ååh det var det!! :D
Hemma Hos Felicia

TIDSTJUVEN

Åh, så härligt! Kaffia är så mysigt och den där smoothiebowlen såg otroligt smarrig ut. 😍

Svar: det är det! Så himla mysigt och perfekt för förmiddagsfika! :D
Hemma Hos Felicia

ajlimullersandvik.blogg.se

Menåå, så himla mysigt det verkar <3

Svar: hihih!! tack!!
Hemma Hos Felicia

Camilla Persson

Såg jättemysigt ut, har alltid velat prova en smoothiebowl :)

Svar: min kompis Elin älskar smoothie bowl och hon gör även riktigt goda! Bara att mixa ihop lite yoghurt, frusen banan och lite bär och vips så har du en smoothie bowl. Och glöm inte det viktigaste, toppingen! :)
Hemma Hos Felicia