MY PINK HOODIE

Det var den torsdagen det. Att få komma hem och byta om till mjukiskläder är det bästa jag vet. Men såhär såg jag iallafall ut dagen till ära. Jag är lite smått förälskad i denna rosa färg. Är den inte mysig? 
 
 
Hårband och hoodie Forever 21, Jeans Gina Tricot
 
 
Nu ska jag krypa ner, se lite serier och förbereda mig mentalt för morgondagen. Det är fredag (woho) och för mig innebär det slutspurt inför helgen, alltså skriva skriva skriva på uppsatsen. Blir en intensiv och motig dag men får unna mig lite godis mot kvällen. Det är ju det bästa med fredagar! 
 
Hoppas ni haft en rikigt fin dag! ♥
Dagens outfit - forever 21 - hoodie - rosa
8
Fanny

mysigt

Cassandra

Men hur fin är inte du??

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh, agree, älskar färgen! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

älskar också den färgen, helt klart är mysig rätt ord att beskriva den :D

film&serier bloggnen

Den där tröjan är verkligen så fin - superfin färg dessutom!

Danielas Dagbok

Både färgen och bandet passar jättebra på dig! <3

JUNITJEJ

Så snygg!

Ellen Gräntz

Åh men vilken mysig blogg du har! Gillar verkligen allt jag sett hittills :)

Svar: men ååh tack Ellen!! Så himla glad jag blir!!!
Hemma Hos Felicia