A WEDNESDAY

Just nu händer det inte så mycket i min vardag, jag försöker ta det lugnt och umgås med familjen, promenera i det fina vinterlandsskapet och äta massa gott. Har provat på flera olika nya recept medan jag varit hemma och blir alltid lika glad när jag lyckas! 
 
Här nedan hittar ni bilder från min onsdag, en dag som bestod av 0% stress, 40% rastlöshet, 20 % mys, 20% plugg och 20% serier: 
 
Jag testade Froosh nya julsmoothie med äppel och kanel. Supergod. Jag är inte förvånad att jag älskar den, äppel och kanel är en favoritkombo! 
 
 
Jag har spenderat lite tid på villan med pappa och Alfons, spanat in vår nya brygga och promenerat lite på isen (!!!!). VI har även ekorrar på villan så vi passade på att mata dem medan vi var där. Denna dag var det väldigt grått ute, men med all snö såg det ändå magiskt ut! 
 
 
 
Jag har bakat ett fruktbröd med torkad frukt i. Jag är inte så bra på att baka bröd än men det blev så gott, även föräldrarna hyllade det. Med lite hjortronmarmelad på blev det en succée. ♥
 
 
Alfons har också vågat gå ut på isen denna vecka, han var helt galen och sprang runt runt. Vilken modig kille vi har. Han har också en förkärlek för vantar, han vill alltid ta tag i min vante haha. 
 
 
Ja och så har jag ju faktiskt pluggat också, att varva mellan tre olika ämnen har varit tufft men jag har försökt mitt bästa under lovet. Nästa vecka kommer bli intensiv, bara att bita ihop och se till att unna mig nåt riktigt gott till helgen! ♥
#goodlooking - Shih Tzu - bakning - froosh - fruktbröd - hjortron - limpa - marmelad - osndag - smoothie - villaliv