Gott nytt år

Gott nytt år! Det känns helt galet att vi nu har påbörjat år 2018. Jag kan inte riktigt fatta det, vart tog 2017 vägen? Iallfall så spenderade jag årets sista dag med fina vänner hemma hos Chris, så roligt att träffa alla. Det var ett bra tag sedan. Vi skålade in det nya året och peppade varande för alla möjligheter nästa år kommer att erbjuda. 
 
 
Ville och Elin var så fina och glada ♥ Tagade på fest! 
 
 
Jag körde på en svart klänning jag lånat av mamma, passade även på att locka året. 
 
 
Johan, Tony och Ben ♥ Tre fina vänner redo för det nya året! 
 
 
Nu tackar jag för 2017, alla fina som gjort året lite bättre, som gett mig ett leende på läpparna och som fått mig att må bättre! Nu får vi se vad år 2018 har att erbjuda! ♥
gott nytt år - happy new year
2
Danielas Dagbok

alltså ditt hår!!! Verkligen så himla himla fint!

Jennysvardag.se

Vilket härligt nyårsfirande :) jag håller med om att 2017 har gått jättesnabbt. Hoppas att det här året inte går lila snabbt.