NYA FAVORITER

Tv-serie: 
 
Min senaste obession är den nya serien Good girls som anlänt till Netflix. Serien handlar om 3 mammor som av ekonomiska själv väljer att råna en bank. De kommer undan med det men det de inte inser är vad som händer efter rånet. Nu är det mycket som är på spel! Jag har sett halva säsongen nu och kan knapp vänta innan jag får se fortsättningen. 
 
 
 
Musik:
 
Jag har fyra random favoriter som jag konstant lyssnar på just nu. Låtar som jag gärna sjunger högt till i bilen och skruvar upp volymen till max. 
 
 
Into you - Laz Perkins
Ignite - K-391 & Alan Walker feat Julie Bergan och Seungri
Soulmate - Justin Timberlake
Live it up - Nicky Jam feat Will Smith & Era Istrefi
 
 
I matväg: 
 
Mina bananscones. Jag skulle kunna äta dem varje dag om jag bara orkade baka dem varje morgon. Det är väldigt mysigt och gott att äta dem precis när de kommit ur ugnen. Färska och fortfarande varma. Lite hallonmarmelad till och det blir en perfekt morgon! 
 
 
HÄR hittar ni receptet på mina bananscones! 
 
Dryck:
 
Citronvatten. Nu när det är såhär varmt så behöver man dricka mycket vatten. Men ibland så behöver jag något med lite smak och då har citronvatten varit enkelt och läskande att dricka! Jag har även druckit en del egengjord Cold brew coffee. När det är såhär varmt så vill jag hellre ha en kall kaffe än en varm. Då har jag bara bryggt lite extra kaffe dagen innan som jag låtit svalna av i kylen. Sedan är det att blanda i lite mjölk. Supergott att dricka en het sommareftermiddag! 
 
Affär:
 
Dethär kanske låter lite konstigt, att ha en favoritbutik, men jag måste tipsa er om att K-supermarket har ett väldigt bra utbud på en massa spännande produkter. Senast jag var inne hittade jag en spännande dryck från Bloomy drinks som jag var tvungen att testa. Om ni har vägarna förbi och kanske några minuter över, så ta en sväng förbi K-supermarket. Du kanske hittar något nytt du måste testa. 
 
Makeup:
 
Jag vet inte när jag har tipsat om en makeup-produkt sist, eller jag är nog rätt så säker på att jag aldrig gjort det, men nu har jag hittat en mascara som gör mina fransar längre, jämna och fina. Det är False Lash Telescope från Loreal. Jag har aldrig riktigt gillat någon mascara förrän jag provade på denna. En solklar favvo! ♥
 
 
Älskar den! 
Justin Timberlake - LorealParisBeautyBoard - bananscones - cold brew coffee - false lash telescope - good girls - netflix - will smith