PICNIC in the park

Picknick i parken med min fina barndomsvän. Det är vad som stod på schemat denna måndag. Jag hämtade upp Mikaela efter jobbet, hoppade in i bilen och bänkade oss ute vid vattnet med solens varma strålar i våra ansikten. Dock blåste det rätt så mycket och efter ett tag blev det rätt kallt haha. Men vi hann njuta av en riktigt god och mysig picknick tillsammans! ♥
 
Jag hade bakat mina goda bananscones och slängt ihop en riktigt god pastasallad (receptet dyker upp senare) som vi mumsade på. Jag har blivit mer och mer förälskad i mina bananscones, de blir bara godare och godare för varje gång jag gjort dem och alla som testat dem har älskat dem. Kan varmt rekommendera dem. HÄR hittar du receptet på dem! 
 
 
 
 
Jag hade på mig en ny klänning från Romwe, superskön och perfekt en fin sommardag som denna! ♥
bananscones - pastasallad - picknick
4
Amanda

Så himla mysigt!

JUNITJEJ

Picknick är så mysigt!

Svar: åh ja verkligen!
Hemma Hos Felicia

iseedee

Vad mysigt ni har det! =) Så härligt det är med sommar.

Ida - foto & häst

Men så mysigt och gott! :')

Svar: ååh ja det var det! Kram!!
Hemma Hos Felicia