3 SAKER

Tre saker jag gjort i veckan:
Bakat bananbröd
Kört fyrhjuling med pappa
Käkat god hemmagjord glutenfri pizza
 
 
Tre saker jag ser framemot: 
Att flytta till en lägenhet med ugn
Vad sommaren har att erbjuda
Den nya Tomb Raider-filmen
 
 
Tre saker jag gillar just nu:
Morgonkaffe
Föräldrarnas nya tv
Min lurviga kofta som håller mig varm 
 
 
Tre saker jag inte gillar just nu:
Snön
Att kölden gör att mina händer är så torra
Mitt platta hår
 
 
Tre saker jag är tacksam för: 
Mina fina vänner
Familjen
Att jag har tak över huvudet
 
Tre saker jag vill bli bättre på:
Att prata om mina känslor
Att skriva krönikor
Att kunna njuta av små vardagsglimtar
 
 
Tre låtar jag inte kan sluta lyssna på just nu:
Det går aldrig - Oscar Zia
Bagage - Simon Damoah
Rewrite the Stars - Zac Efron, Zendaya
 
 
Tre saker jag stör mig på:
När det fastnar snö under skon och man är fem före att halka
Reklam på youtube-klipp
Att jag alltid fryser om händerna när jag är ute och går
 
 
Tre saker jag älskar att äta
Ugnslax
Halloumi
 Lösgodis
 
lista - tacksam - tatuering
2
ISA

Det där med snö under skon, tips är att klacka om dem! Är det plastsula är det fan livsfarligt! Och det där med ugn.. visst är det en sån grej man inte visste man kunde sakna förrens man inte har det? Jag lagar ju knappt mat men saknar det ändå. Mysigt att läsa dina listor tycker jag <3

Svar: men du, tack för tipset!!! Det måste jag verkligen göra!! :D
Hemma Hos Felicia

Danielas Dagbok

Så bra låttips! Hade inte hört någon av låtarna innan men lyssnade igenom allihopa nu, och gillade alla tre =)

Svar: underbart!!!! Jag kan inte sluta lyssna på dem!!! <3
Hemma Hos Felicia