DAGEN D

Hörni, det närmar sig. Dagen jag sett framemot, dagen jag fruktat. Imorgon ska uppsatsen skickas in, den ska granskas och få sitt godkännande. Jag är nervös men också stolt över mig själv att jag på egen hand skrivit en uppsats som ska ge min utbildning ett avslut. I början av nästa vecka äger presentationen av arbetet rum, kanske det jag är mest nervös för just nu. En presentation på 20 minturer samt försöka att sammanfatta en månads jobb kommer bli en liten utmaning. Men jag har börjat inse att man lär sig av de tuffa utmaningarna i livet och ser detta som en övning för mitt framtida yrke. 
 
Men jag är stolt över mig själv. Jag ger mig själv en klapp på axeln för alla dessa motiga timmar jag suttit och kämpat för att få allt på plats, att bygga upp ett resultat var inte det lättaste samt att göra en tolkning av all data var inte en dans på rosor. Men jag gjorde det. Jag kan. Bara jag sätter mig in i det och kämpar. Då kommer man långt. 
 
Nu håller vi bara tummarna för att den ska bli godkänd.
 
Umeå - c-uppsats - kostvetenskap - uppsats
3
Meg

åh vilken lättnad! grattis! förstår verkligen hur detta känns, efter imorgon kommer det kännas som att du blivit frisläppt från fängelset typ ;)

Svar: haha verkligen!! Bara presentationen kvar och då kan jag släppa allt!
Hemma Hos Felicia

ISA

Du ska vara SÅ stolt finis! Älskar känslan av att skicka in saker, då kan man faktiskt inte göra något mer utan bara vara nöjd med det man gjort. Sån frihet, nästan tomt! haha. Njut av ledighet efter det <3

Svar: tack fina Isa!! Nu är det bara presentationen kvar och då kan jag verkligen släppa allt!! <3
Hemma Hos Felicia

Danielas Dagbok

Grattis!! Bra jobbat, håller tummarna <3