FREDAGSPEPP - Victoria

Det är fredag och dags för lite FREDAGSPEPP. Ett koncept här på bloggen som innebär att jag hyllar någon lite extra, någon som jag anser behöver lite mera kärlek och uppmärksamhet helt enkelt. Det skadar aldrig att sprida lite kärlek på sociala medier, det får man aldrig för mycket av. Om ni vill se vem jag tidigare hyllat kan ni klicka er in på kategorin högst upp på bloggen. SÅ, vem hyllar jag denna  vecka?
 
 
Denna vecka vill jag hylla en tjej med ett inspirerande instagram-konto. Här hittar du bland annat sprudlande inredningsbilder, härliga och inspirerande frukostbilder och nu också lite preggobilder. Hon är nämligen gravid och väntar sitt först barn. Hon har tidigare också bott här i Umeå men jag tror att hon nu flyttat till Sundsvall med sin lilla familj. Tjejen jag vill hylla heter Victoria Svedlund. Hennes instagram kan ni hitta HÄR, in och inspireras. 
 
 
Jag älskar också hennes inredningsstil, något som jag vill uppnå i framtida lägenheter! 💕
fredagspepp - instagram - victoria svedlund
1
Miss Jennifer Queen

Bra tips, ska absolut titta in hos henne :D