I AMELIA

Det var ett tag sedan nyaste numret av Amelia damp ner i brevlådan. Den tidningen förgyller verkligen min morgonstund. Och speciellt detta nummer, för hör och häpna. I detta nummer kan man faktiskt hitta mitt ansikte. Det är ingen stor grej, men inte ofta man blir intervjuad för en stor tidning. 
 
För ett tag sedan blev jag intervjuad för "månadens prenumerant", vilket jag tyckte var superkul att de villa ha med mig. Ja, det ju bara en liiiiten liten bild men ändå. Haha, tycker att det är supercoolt! 
 
 
Hihi, där är jag! Spring in och köp vetja (det var ett riktigt bra nummer dessutom må jag säga). 
amelia - prenumerant - tidning
3
Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula

Men så roligt för dig :). Såklart man blir glad av sånt 😊. Har själv medverkat i tidningar det är jättekul och så lite marknadsföring av sig själv med :).

Svar: ååh kul! :)
Hemma Hos Felicia

Ida Jansson

Älskar Amelia 😃

Svar: ååh jag med!! Så bra tidning!
Hemma Hos Felicia

ISA

Men hallå kändis ju! :) Superkul! Det är något magiskt när man får ett fysiskt magasin sådär att bläddra i. Har aldrig läst Amelia dock, men det känns lyxigt!

Svar: hihi, ja lite kul är det ju!! :D
Hemma Hos Felicia