FREDAGSPEPP - laura

Glad fredag på er! Vilken härlig dag att vakna upp till. Jag är ledig och har hela dagen framför mig. Inget inplanert utan ska unna mig en extra lat dag och göra så lite som möjligt. Men idag är det också dags för lite FREDAGSPEPP, ett koncept här på bloggen där jag hyllar någon som har inspirerat mig lite extra under veckan som gått. Om ni vill ta del av vem jag hyllat tidigare kan ni klicka er in på kategorin FREDAGSPEPP högst upp i bloggen. Jag älskar att sprida kärlek och hylla andra för deras hårda arbete. 
 
Så, vem vill jag ge lite extra kärlek och pepp denna fredag?
 
 
Denna vecka har jag valt att hylla en instagrammare, en ung tjej som publicerar grymt inspirerande bilder och som kan få mig att bli lite avundsjuk. Dessutom reser hon rätt så mycket och klär sig snyggt och enkelt. Man kan inspireras av denna tjej på många olika plan. Tjejen jag vill hylla idag heter Laura Annola och hon kommer från Jakobstad. Hennes instagram är välplanerad och går just nu i en gråskala vilket är så himla snyggt och stilrent. Hon är verkligen värd denna veckas fredagspepp. 
 
Ni kan hitta hennes instagram HÄR
 

bilder från hennes instagram
fredagspepp - instagram - laura annola