En kort veckosammanfattning

Det här måste vara första gången på ett tag det bara finns ett fåtal bilder från föregående vecka. Men jag jobbade rätt så mycket förra veckan, 6 av 7 dagar och gjorde inte så mycket däremellan. Jag satt mest med näsan i boken eller kollade någon serie på Netlix. Men ett par bilder fastnade på mobilen så här kommer en liten veckosammanfattning ändå:
 
 
En morgon, när solen tittade fram. Var  tvungen att fotografera det, mat vet aldrig när solen är framme igen. Men det var skönt med lite soljus för en gångs skull. Man måste verkligen ta vara på alla sådana stunder nu.
 
 
Jag har också målat medan jag lyssnat på poddar. Aurora är alltid nyfiken på vad jag håller på med. 
 
 
Frukost! Jag tittar på youtube medan Aurora spanar in fåglarna på utsidan!
 
 
Jag såg Birds of Prey i början av förra veckan. Superbra film!
 
 
Och första snön anlände. Uff. Jag var inte alls redo och kände mig lite nere hela den dagen. Det var som att det blev kallare på en gång. Och nu de här senaste dagarna så har det ju bara regnat och snöat mellan varven. När tror ni solen orkar titta fram igen? ♥
aurora - birds of prey - den första snön - frukost - veckosammanfattning
1
Anna

snön får gärna dröja ett tag till!