Together with Disney

Det var väl ingen som missade att Disney plus släpptes i Finland den 15:e september. Det här var något jag sett framemot länge och jag var extremt taggad på att få sätta tänderna i utbudet. Att Disney plus släpps nu i september när hösten och de galna höststormarna anländer är ju perfekt timing. Så när stormen Aila drog in över Vasa befann jag mig nerbäddad i sängen med en mysig disneyfilm. 
 
När jag var mindre var jag och syster besatt av Disney Channel. Fun fact, vi började dagen med att sätta på tv:n, vi kollade Disney Channel medan vi åt frukost, cyklade sedan till skolan, var i skolan till klockan 15, cyklade hem och lag sedan på tv:n igen för att kolla det senaste avsnittet av Kim Possible eller Brandy & Herr Morris. Så när jag upptäcker att det finns mina favoritserier från Disney Channel på Disney plus så blir jag överlycklig. Jag har redan satt tänderna i Zack & Codys ljuva hotelliv och ser verkligen framemot Rasten och Phineas & Ferb. Som sagt, utbudet är stort. Och nu när vi närmar oss Halloween season så ser jag också framemot att se Hocus Pocus och Halloweentown. Jo, hösten och vintern är räddad mina vänner! 
 
 
Jag har också känt mig lite nere under de senaste veckorna och nu under de senaste dagarna har Disney plus räddat mig. Jag har kommit hem från jobbet och lagt på ett avsnitt och försökt koppla bort jobbet och dagens händelser. I torsdags fick jag handskas med en riktigt jobbig kund och allt jag ville var att åka hem, krypa under täcket och gotta mig i utbudet på Disney plus! Eftersom att jag är väldigt introvert så kan en dag på jobbet när man är i kontakt med kunder hela tiden vara väldigt utmattande.
 
 
och nej, det här är inget sammarbete (but i wish it was). Jag har bara en stor passion för Disney!!!
 
Någon av er som också köpt Disney plus? Berätta, vad har ni sett hittils!? Jag är så nyfiken!
disney - disney channel - disney plus
3
Annie - Stora Små Äventyr

Kul, Disney är bra :D
Jag har inte skaffat Disney Plus för jag kollar så lite på TV/film/serier. :P

Svar: ja, då kanske det inte är nödvändigt ! Men disney är så avkopplande ibland! :)
Hemma Hos Felicia

sara

Vi har faktiskt tecknat det också, men tyvärr inte hunnit se på det än. Får nog se till att göra det imorgon :)

Svar: ååh du har så mycket bra att se framemot! :)
Hemma Hos Felicia

Jennie

Gillar disneyfilmer !!