Brunch o'clock

Dagarna bara springer förbi. Det har redan gått precis en vecka sedan jag tog dessa bilder. Förra lördagen firade vi Erica (som fyllt år för länge sedan) med en brunch på Gustav Wasa. Och det var en brunch med stort B kan jag säga. Brunchen serverades i tre omgångar, med lite kalla rätter, sedan några varma och till sist en efterrätt. Om jag ska rekommendera en brunch i Vasa så är det nog denna. 
 
allt från kallrökt lax till falafel och pocherade ägg. 
 
 
Anna-Sara, jag och Erica ♥
 
Kvällen fortsatte sedan hemma hos Elin, med lite vin- och ölprovning. Vi spelade lite spel, badade bastu och fixade ihop en fin ostbricka. Det blev en riktig heldag. Så mysigt var det, speciellt efter en vecka full med jobb. 
 
 
Tack tjejer för en superfin lördag! Man säger det allt för sällan, men jag är så tacksam för mina brudar, så goa och fina! ♥
 
 
brunch - gustav wasa - vinkväll
2
Linnea

Wow vilken brunch!:)

Jennie

Ser så mysigt ut med brunch.